حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

فریاد اعتراض هواداران استقلال: رضاوند بازی نکن

  • کد خبر: ۹۳۳۸۹
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
فریاد اعتراض هواداران استقلال: رضاوند بازی نکن
هواداران استقلال پیش از بازی با پدیده در اقدامی عجیب مقابل اتوبوس این تیم را گرفتند و از آرش رضاوند خواستند در ترکیب استقلال بازی نکند. این تازه‌ترین نوع اعتراض به حضور یک بازیکن در ترکیب استقلال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال بازی با پدیده را برد و شرایط ایده‌الی در لیگ بیست و یکم پیدا کرد تا بیش از هرزمان دیگری به قهرمانی در لیگ بیست و یکم امیدوار باشد. این پیروزی، اما با اتفاقات عجیبی همراه بود وبرخی هوادارن استقلال پیش از بازی با دیدن اتوبوس حامل بازیکنان به شدت به آرش رضاوند اعتراض کردند. هواداران استقلال که از سبک بازی رضاوند در بازی‌های گذشته به شدت انتقاد داشتند فریاد می‌زدند: رضاوند بازی نکن، رضاوند بازی نکن!

اینکه فرهاد مجیدی به دلیل فشار‌های هواداران رضاوند را در ترکیب اصلی تیمش قرار نداد را نمی‌توان اثبات کرد، اما غیبت این بازیکن در ترکیب اولیه تیمش مقابل پدیده ممکن است به بازی‌های بعدی نیز کشیده شود، چون معمولا مربیان دست به ترکیب اصلی تیم خود نمی‌زنند، به خصوص ترکیبی که برنده باشد. رضاوند هم احتمالا به مانند بازی با پدیده می‌تواند به تعویض امیدوار باشد و دقایقی طعم حضور درترکیب اصلی تیمش را بچشد.

البته رضاوند در جریان بازی با پدیده سعی می‌کرد خود را روی نیمکت تیمش بشاش نشان دهد، اما بعید است که این بازیکن از درون نسبت به اتفاقاتی که پیش از بازی با پدیده رخ داد، بی تفاوت باشد. اعتراض هواداران استقلال بدون شک می‌تواند مقدمه‌ای برای خروج این بازیکن در دراز مدت از استقلال باشد.

اگر رضاوند دربازی‌های آتی جبران نکند و به روند بازی‌های بی اثرش ادامه دهد باید به فکر تیم جدید باشد، چون بعید است که فرهاد مجیدی هم به چنین بازیکنی دل ببندد که هواداران نیز از حضورش در ترکیب اصلی دل خوشی ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->